Práctica en Java sobre 1 colección de figuras geométricas(HELP!)
A ver si alguien me ayuda o me la hace, seria de agradecer.
Prà ctica
Es tracta de construir un programa en Java que accedeixi a una col•lecció de figures
geomètriques, i les intenti col•locar en una à rea fixa de la pantalla.
Hi ha tres possibles fonts dÂ’on es pot obtenir la llista de figures: el teclat, un arxiu de text, un
servidor web.
Quan el programa obté una figura, l’ha d’intentar dibuixar en una à rea de la finestra, però que
no es toqui amb cap de les que ja hi ha. Si no ho aconsegueix, pot aplicar-li un factor de
compressió i intentar-li posar. Una vegada el programa considera que no es pot col•locar, el
programa abadona el procés.
El lloc i el factor de compressió que el programa assigna a una figura per intenta-la col•lacar, es
pot decidir de manera automà tica, o es pot demanar la dada a l’ususari pel teclat.
El programa ha de poder-se governar i que es pugui reinicialitzar el joc, o finalitzar quan lÂ’usuari
del programa ho vulgui. L’inici del programa pot ser automà tic, o pot ser per mitjà d’un botó.
El programa ha d’informar de l’estat del procés de col•locació de les figures. Pot informar de
totes aquestes dades:
•Quantitat (i/o %) dÂ’objectes que ha aconseguit posar directament, i les que ha
aconseguit posar després d’aplicar-hi un factor de compressió, i les que no ha
aconseguit posar.
•Àrea total (en pixels i/o %) ocupada per les figures que ha aconseguit posar
directament, i per les que ha aconseguit posar després d’aplicar-hi un factor de
compressió, i per les que no ha aconseguit posar.
•Àrea total (en pixels i/o %) buida.
Durant el procés, el programa pot mostrar una animació: una “formiga” que es va movent per
entre les figures, en lÂ’espai no ocupat.
El programa pot mantenir una puntuació, del mà xim de figures col•locades, o à rea omplerta des
de lÂ’inici, i al llarg dels successius jocs.
El format del text que informa de les figures és:
cercle C(radi)
quadrat Q(amplada,altura)
triangle T(w,h)
donut D(radi1,radi2)
rectangle R(amplada,altura)
lÃnea L(llargada)
pentà gon P5(radi)
hexà gon P6(radi)
heptà gon P7(radi)
octà gon P8(radi)
estrella 5 punxes S5(radi1,radi2)
trapezi Z(base1,base2,altura)
Prà ctica
Es tracta de construir un programa en Java que accedeixi a una col•lecció de figures
geomètriques, i les intenti col•locar en una à rea fixa de la pantalla.
Hi ha tres possibles fonts dÂ’on es pot obtenir la llista de figures: el teclat, un arxiu de text, un
servidor web.
Quan el programa obté una figura, l’ha d’intentar dibuixar en una à rea de la finestra, però que
no es toqui amb cap de les que ja hi ha. Si no ho aconsegueix, pot aplicar-li un factor de
compressió i intentar-li posar. Una vegada el programa considera que no es pot col•locar, el
programa abadona el procés.
El lloc i el factor de compressió que el programa assigna a una figura per intenta-la col•lacar, es
pot decidir de manera automà tica, o es pot demanar la dada a l’ususari pel teclat.
El programa ha de poder-se governar i que es pugui reinicialitzar el joc, o finalitzar quan lÂ’usuari
del programa ho vulgui. L’inici del programa pot ser automà tic, o pot ser per mitjà d’un botó.
El programa ha d’informar de l’estat del procés de col•locació de les figures. Pot informar de
totes aquestes dades:
•Quantitat (i/o %) dÂ’objectes que ha aconseguit posar directament, i les que ha
aconseguit posar després d’aplicar-hi un factor de compressió, i les que no ha
aconseguit posar.
•Àrea total (en pixels i/o %) ocupada per les figures que ha aconseguit posar
directament, i per les que ha aconseguit posar després d’aplicar-hi un factor de
compressió, i per les que no ha aconseguit posar.
•Àrea total (en pixels i/o %) buida.
Durant el procés, el programa pot mostrar una animació: una “formiga” que es va movent per
entre les figures, en lÂ’espai no ocupat.
El programa pot mantenir una puntuació, del mà xim de figures col•locades, o à rea omplerta des
de lÂ’inici, i al llarg dels successius jocs.
El format del text que informa de les figures és:
cercle C(radi)
quadrat Q(amplada,altura)
triangle T(w,h)
donut D(radi1,radi2)
rectangle R(amplada,altura)
lÃnea L(llargada)
pentà gon P5(radi)
hexà gon P6(radi)
heptà gon P7(radi)
octà gon P8(radi)
estrella 5 punxes S5(radi1,radi2)
trapezi Z(base1,base2,altura)