ERROR

tux20
02 de Noviembre del 2005
HOLA AMIGOS ESTOY REALIZANDO UNA INTRANET EN ASP.NET CUANDO LO EJECUTO DESDE MI EQUIPO ME LA MUESTRA BIEN PERO CUANDO LA EJECUTO DESDE OTRO EQUIPO ME APARECE LO SIGUIENTE. EL IIS ESTA CONFIGURADO CON MI IP.

Server Error in '/intranet' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>

Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.

<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>

Elph
02 de Noviembre del 2005
Este error tiene toda la pinta de ser porque no has creado una aplicacion en el iis.

troylo
02 de Noviembre del 2005
Yo tengo el mismo error cuando pongo la pagina en el servidor. No entiendo eso de "crear una aplicación en el iis".
A mi me da el error cuando intento recuperar un archivo Excel. Es posible que sea que en el servidor no está instalado en Office?

Saludos,